Kontakt
Telefon: 023-108 80
E-post: info@falup.se
Telefontider:
Måndag till fredag, kl. 09.00 – 12.00
För ärenden som gäller överklagan, felanmälan eller EasyPark, hittar du kontaktuppgifter i den blå rutan här på samma sida.
Söker du en specifik avdelning på Falu P?
Patricia Wallin Granhagen
VD
patricia@falup.se
070-2525966
Annelie Lindholm
Ekonomi
annelie@falup.se
070-3285166
Katarina Lood
Processledare & VD ass
katarina@falup.se
070-3041966
Katarina Blomqvist
Förvaltning & projektledning
katarina.b@falup.se
070-3550312
Niklas Niva Sjökvist
Kommunikation
niklas@falup.se
070-2685166
Adam Drynjeff
Kommunikation och sälj
adam@falup.se
070-2240955
Felanmälan
Aimo Park är Falu P:s entreprenör för parkeringsövervakning.
AIMO PARKS FELANMÄLAN
Telefon: 0771-96 90 01
T. ex. vid hjälp med t.ex. utcheckning eller vid fel på en betalautomat. Öppet dygnet runt.
Överklagan
AIMO PARKS ÖVERKLAGAN
Telefon: 0771-96 90 02
Gäller endast om det står ”Kontrollavgift” på den gula lappen. Öppet helgfri vardag kl 9–12.
Mer information hittar du på Aimo Parks webbplats.
ÖVERKLAGA HOS POLISEN
Telefon: 114 14
Gäller om det står ”parkeringsanmärkning” på den gula lappen.
Om du fått en parkeringsanmärkning och vill överklaga den är det endast Polisen som kan hjälpa dig.
Mer information hittar du på Polisen.se.
Frågor gällande EasyPark
För frågor som rör EasyPark-appen, SMS-betalning eller telefonbetalning, vänligen kontakta EasyPark på:
Telefon: 0770-11 22 00
E-post: support@easypark.se
Mer information hittar du på EasyParks hemsida.
Frågor gällande Aimo Park
För support eller frågor gällande Aimo-appen eller Aimo Parks SMS-tjänst, kontakta Aimo Park på:
Telefon: 0771-96 90 07
E-post: digitalaprodukter@aimopark.se
Mer information hittar du på Aimo Parks hemsida.